seg dag.

Publicerad 2014-01-04 00:02:00 i Allmänt,

Denna dagen har varit helt otroligt seg. Vaknade vid halv tre på eftermiddagen utav att mamma och syrran skulle åka till Holm och att jag skulle gå ut med hundarna, sedan la jag mig återigen i sängen och kollade på film tills dom var tillbaka så att mamma kunde skjutsa mig till hästen. 
 
Tog in Domino från hagen och allt var som vanligt, red ett dressyrpass som gick åt skogen han var jobbig och bara sprang ifrån mig hela tiden, sen efter jag har ridit klart och ska skritta av honom så märker jag att hans öga är väldigt rinnigt så jag hoppar av och kollar då är de ena ögat jätte svullet och varmt så han måste ju slått imot någonting vilket var väldigt konstigt eftersom han inte var så när jag tog in han från hagen och inte heller hade de hänt något när jag red honom.. Blötte ner en kall och ren handduk och stod och höll på ögat i tio minuter drygt, tror inte de ska vara någon fara utan bara att han har slått i någonting, de blev genast bättre när man kyllde lite på de så får hoppas att det är bra imorgon bitti igen, alarmet står på 07.00 för att gå upp och ge honom lite käk och bli utsläppt i hagen, får även se då om de har blivit värre eller bättre med ögat:)
 
När jag kom hem så lagade jag lite mat och duschade, städade även upp lite på mitt rum som såg förjävligtut och sedan la jag mig och kollade på film igen, haha riktigt seg och lat idag, men de är väll tillåtet att ha såna dagar med ibland, bara dom inte blir lika ofta som det är nuförtiden, hinner inte ens vakna innan det är läggdags igen, riktigt jobbigt med mina sömnproblem, som sagt hoppas de släpper snart så jag kan få lite sömn på nätterna också, haha. 
Godnatt, sov så gott och drömm sött. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela