Fullspäckad dag.

Publicerad 2014-01-03 02:42:45 i Allmänt,

hej allihopa. 
Idag har jag haft ett späckat schema, dels för att jag vaknade såpass sent, steg inte upp från sängen förens vid klockan 1, kunde inte somna inatt så låg vaken till klockan halv 6 på morgonen så kanske inte var så konstigt att jag var trött. Iallafall nog skrivit om de, efter att jag vaknat så skulle jag duscha,städa min lägenhet och även packa ihop det jag skulle ha med mig hem, åkte nämligen tillbaka till Falkenberg några dagar till. Har varit hemma här i Varberg under nyår bara men nu har jag ytterligare en veckas jullov och det vill jag spendera hemma hos familjen innan jag och hästen packar ihop våra grejer och åker tillbaka ner till skolan igen för några månader. 
 
När jag väll lyckades komma iväg från Varberg så åkte jag direkt till stallet och hade ett intensivt hopp pass med min fina ponny, hoppade lite serier, han var väldigt tjafsig och jobbig i början, bockade, vände i hörnen och ställde sig osv, men sen släppte de helt plötsligt och han skötte sig helt utmärkt resten av lektionen, så är ändå helt okej nöjd med honom.
 
Efter att stallet var färdigt, var det bara hem och duscha igen, laga mat och bakade även en äppelpaj som blev smaskigt god! Sen la vi hos hela familjen och kollade på film resten av kvällen och även det jag kommer spendera resten av natten med också eftersom jag har fått såna otroligt jobbiga sömnproblem, får hoppas jag får ordning på det denna sista vecka innan skolan annars lär de inte bli kul för mig, haha.
Sov så gott, så hör ni mer av mig imorgon. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela