Dessa dagar har varit helt sjuka..

Publicerad 2014-01-13 20:14:38 i Allmänt,

I Lördags så var jag ute och festade med mina fina vänner, fick dock dra hem ganska tidigt pågrund utav min kompis inte mådde så bra, jag personligen tyckte att hela den kvällen var riktigt tråkig, för min del fick jag väldigt mycket skit, trotts att jag var den enda där som kunde behärska mig.. 
 
På Söndagen så hände något väldigt konsitgt, jag hade varit trött hela dagen och var dock väldigt ledsen efter ett bråk dagen innan, så mådde väldigt dåligt, efter att ha varit i stallet så skulle jag cykla hem, kände att jag inet fick luft och fick kämpa för att hitta andan, sen blev allting svart och jag vaknade upp i min hyresvärds soffa, han hade hittat mig avsvimmad utanför min dörr, jag själv har inget minne av att jag ens har cyklat hem ifrån stallet men det hade jag tydligen, åkte in till sjukhuset och jag var väldigt uttorkad och uttmattad, jag har ansträngt min kropp alldeles för mycket än vad den klarar av just nu. Jag glömmer gärna bort att jag är sjuk och att jag kanske inte kan göra allt som jag gjorde innan och så gör jag det ändå, tror även det hade med hur jag mådde att göra, jag har nog aldrig varit så ledsen för allt blev så fel och jag förstår verkligen ingenting, är fortfarande väldigt nere och mår inte bra så stannade hemma ifrån skolan för orkar inte med detta och sen så får jag inte anstränga mig heller så lika bra..
 
Skulle gå till affären innan och knappt det klarade jag av, mina händer började skaka och jag kände igen att jag inte hittade luft att andas med, så satte mig snabbt ner och bara försökte återfå andningen och försöka så att det inte snurrar så mycket ihuvudet och sen fortsatte jag hem och det gick bra, men det är tydligt att nu börjar min kropp säga till ordentligt, så nu går jag skärpa mig och lyssna på den, hur tråkigt den är att inte kunna göra allt jag vill göra, men det viktigaste är att jag kan bli frisk snart, och kanske kan det hjälpa läkproccesen om jag tar de lite lugnt ett tag. 
 
Nu ska jag sätta mig och kolla på handbolls EM, heja Sverige!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela