Bra dag!:)

Publicerad 2014-01-07 00:58:00 i Allmänt,

I förmiddags kom mamma med min fina ponnyplutt till Varberg han med. Han fick gå ut i hagen några timmar innan han fick komma in i en nyspånade box med mat och ett varmt fleecetäcke efter att det regnat hela dagen, blir så lycklig när han ser så glad ut, och när han gnäggade när han såg att det var jag som öppnade transporten och även sen igen när jag tog in honom från hagen gör mig så otroligt lycklig.
 
Efter att stallet var klart så körde vi och handlade lite och lastade även av alla mina saker som jag har haft hemma under lovet, tycker faktiskt att det ska bli skönt att skolan startar igen så man får igång rutinerna igen och även kan vända om dygnet på rätt håll igen, att vara vaken hela nätterna och sova hela dagen, är nog det värsta som finns. Sen när mamma åkt kom Kristin och tjötade lite med mig, alltid trevligt med sällskap. Under tiden hon var här hann jag även packa upp alla kläder och vika ihop dom i lådarna, vilket var huuuur mycket som helst, även packa upp allting annat och städa iordning lite eftersom det redan trotts att jag storstädade igår såg ut som ett bombnedslag, jag är enormt ordningsam av mig, ohja. 
 
Resten av kvällen har spenderats i sängen och kollat PH, tyckte det var så jävla kul att Jeppe åkte ut, har alltid hatat honom, dock tråkigt att se Paow så ledsen eftersom hon är en av mina favoriter. Efter det fortsatte jag ju självklart med sex and the city det lär vara den bästa serien någonsin, jag är besatt på riktigt, även filmerna är mina favoriter, så grymma! Nu har jag precis kollat runt och försökt planera min tävlinssäsong för år 2014 för mig och Domino och jag har hittat massa spännande och roliga tävlingar, detta är ju mitt sista ponnyår tyvärr och det ska även bli det bästa, vi ska avsluta med flaggan på topp, hittade även en tävling på min födelsedag som jag är riktigt sugen att åka på, men om det inte går bra lär ju typ min födelsedag vara förstörd och jag fyller ju faktiskt 18 är det värt de? tror dock att min häst kommer sköta sig galant som han har gjort på dom senaste tävlingarna, men man vet ju aldrig med honom, haha min lilla buse.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela