varför bloggar inte jag?

Publicerad 2012-09-06 14:25:12 i Allmänt,

Bra fråga.. Min blogg skulle kunna bli så jävla bra, liksom jag har allt, haha självförtroendet är på topp, jappjapp! Nej men allvarligt nu, mitt liv har faktiskt blivit så jävla roligt på senaste helt sjukt, tro det eller ej! Går på världens bästa skola, den är riktigt awesome, eleverna är dock lite creepy vissa stunder, haha.
Jag har fan blivit as duktig, nu näör jag bor själv! Städar, lagar mat,diskar, tvättar, handlar och sånt, helt sjukt vad jobbigt det är.. Blir fan smutsigt på 2 minuter, suger! Menmen har precis varit och handlat ialla fall och även köpt busskort, för mitt knä har sabbat helt nu, fyfan säger jag bara , kommer säkert ta ännu längre tid att skiten ska läka sig än vad det var tänkt kul..
Skratta inte nu för detta var inte kul.. Igår när smarta lilla jag låg i sängen och kollade på film och åt godis så ramlar godisskiten ner på golvet under sängen så jag böjde mej ner och skulle sträcka ut armen för att nå det. Då slår jag typ en kullerbyta nerför sängen och slår foten rakt i mitt tvbord och fastnar mellan min låda  ( där det är ett sånt smalt utrymme så det knappt går och fastna där , men jag lyckas med allt som vanligt..) och eftersom det var så trångt så fick jag inte ut fotjäveln sen så jag skulle vända mej om (låg på mage) så att jag kunde se vadfan som hade hänt, då bara knakade min fot och inte lite heller, lätt som hela foten skulle gå av typ, fyfan vad ont det gjorde!:( 
Nu har jag jätte ont konstant, jag kan inte gå ordentligt så ser helt efterbliven ut och min fot ser ut som en elefant och jag kan inte få på mig några skor, fuck off! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela