svar på kommentar

Publicerad 2012-09-20 08:43:23 i Allmänt,

11 timmar sedan
elin:
har du någon bästa vän? vem isåfall? trivs du med dinn skolla?
vänner/familj
fest/skolan
ponnyn/vännerna
en bästa vän o några vänner / många vänner
hångla/´pussas
oskuld/inte oskuld?
motivera svaren gärna:D
 
Hej igen Elin. Ja jag har några bästa vänner som jag kan berätta allt för, litar på och som jag vet aldrig skulle svika mig, dom är världens bästa. Jag har faktiskt ganska många bästa vänner men Nelly ligger nog först tror jag:) 
Jag trivas super bra med min skola, det är jätte kul och människorna där är illgoa. 
 

Antar att man kan skriva dina andra frågor som antingen ellr? då den tjocka stilen är det jag föredrar.
vänner/familj
jag kan inte klara mig utan mina vänner, men inte heller utan min familj så för mig är det båda!
fest/skolan
Festa är något jag älskar, skulle aldrig välja bort det för att sitta och slita i en skolbänk, haha.
ponnyn/vännerna
Jag kan inte heller välja här imellan eftersom min ponny är otrolig, likaså mina fina vänner.
en bästa vän o några vänner / många vänner
Jag har hellre en vänn, än 1000 falska.
hångla/´pussas
Fast det beror helt på vart man är någonstans och om man är tsm ellr inte,
oskuld/inte oskuld?
Jadu, vad ska man säga. Förstår inte riktigt varför du vill veta det, menmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela