trött som satan, förutom nu..

Publicerad 2014-01-07 23:04:05 i Allmänt,

Har varit svin trött hela dagen, vaknade vid klockan 12 och drog direkt till stallet eftersom jag hade lovat Kristin att vara i stallet vid halv 1 så att vi kunde rida ut, vilket vi gjorde. Domino var grymt pigg idag, när vi skulle trava så hoppade han på stället hela tiden och började galloppera, blev dock ännu värre efter att vi hade raceat dom som bara den på en lång galloppsträcka då gick det knappt hålla honom efter det, haha busponny. Sedan red vi till mcdonalds och köpte lite dricka, jobbigt att vara ryttare vettni..
 
Pratade även med min mentor och jag bestämmde att jag ville prova att gå på mitt vanliga schema igen och prova om jag orkar det utan att ramla ihop fullständigt, kan ju ge de ett försök iallafall. Jag har en väldigt jobbig sjukdom som har gjort att jag knappt har orkat kunna gå i skolan, har många dagar inte ens kunnat stå på benen osv, så har haft ett speciall schema där jag går nästan 50% bara i skolan, resten gjorde jag hemma i min säng så att jag kunde försöka vila mig så mycket som möjligt, men som sagt nu ska jag försöka komma tillbaka till det vanliga schemat igen.
 
Sen när jag kom hem från stallet så la jag mig igen för var som sagt svin trött, nu kollar jag ph såklart och sen sex and the city, nu har jag blivit pigg igen, känns ju jävligt bra när det är skola imon och jag lär inte kunna sova på hela natten jag är körd. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela