Städning precis hela dagen med tacopaus

Publicerad 2014-01-06 01:06:30 i Allmänt,

Har mått pyton hela dagen, som sagt vi drack ju lite igår och det var whiskey och öl vilket är dom äckligaste dryckerna som finns på denna jord, så behövs inte så mycket för att jag ska få en äcklig bakfylla utav de asså. Fick mig en trevlig överaskning när jag märkte att jag tydligen hade gift mig med någon pathum sundin på facebook igår tydligen, mycket kan hända över en natt alltså.
 
Fick mig även en liten mindre trevlig överaskning när jag kände doften av mitt rum, fick mig att vilja spy bara de, som om jag inte mådde dåligt innan liksom. Nej men min kära vänn Kristin hade råkat hälla ut ett helt glas med whiskey över min "gardin", bordet och golvet så det stank jävel här. Hela dagen har fått bestå utav att städa,tvätta,dammsuga, skrubba golvet,diska, bädda rent sängen och allt vad det innebär, även vädra hela dagen för att sedan dränka hela rummet av victoria secret parfym och doftljus, men nu luktar det helt underbart här inne så det var värt det. 
 
Mitt i allt städande kom dock min fina vänn Josefin, så vi gick till affären och köpte tacos som vi åt flera kilo av, haha det satt så jävla bra asså, sen kollade vi lite grejer inför avicii som vi ska på den första Mars i stockholm, är så grymt taggad, det kommer bli så jävla bra. Inte nog med det så har jag precis hunnit fylla 18 några veckor innan, livet är jävligt grymt förtillfället, jappjapp.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela