Händelserikdag..

Publicerad 2014-01-06 00:55:09 i Allmänt,

Började med att jag gick och skötte om min lilla pålle på morgonen som vanligt, släppte ut honom och så, sen hem och sov några timmar.

Några timmar senare satt jag på tåget ner till Varberg. Bestämde mig för att åka hem idag istället, Domino kommer på Måndag eftersom det hände lite personliga saker som fick mig att bara vilja tillbaka till min lya här, ensamt,tyst och skönt och bara kunna tänka över allting och fundera på vad jag vill och vad jag ska göra i fortsättningen. Som sagt jag vet att det var ett jävligt dumt beslut att bara dra men jag fick nog en gång för alla. Även dumt av mig att lämna min ponny, men tillslut fick jag mamma att gå med på att sköta om honom tills på Måndag och sedan köra ner honom hit till mig, vilket var väldigt bra, om det inte hade löst sig så hade jag ju självklart åkt tillbaka och gjort det själv,min häst kommer alltid gå i första hand.
 
På kvällen kom Kristin hit och vi kom som vanligt på våra egna sjuka ideer, slutade med att vi satt och smådrack lite hemma hos mig, gick över till min granne utklädda till pippi långstrump och herr nilsson och försökte skrämma dom eftersom vi visste att dom satt och kollade skräckfilm (vill bara tillägga att de är en klasskompis som är min granne, vi gick inte hem till någon random snubbe liksom.) Sen gick vi hem igen och fortsatte spåra ut, vi skulle tydligen bygga en bastu av en grill och bada i havet, blev dock inget av den ideen, men det är tanken som räknas, vaknade upp dagen efter i min säng med min spegel över mig, som sagt händelserikdag.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela