aldrig varit så trött

Publicerad 2014-01-08 23:49:28 i Allmänt,

Riktigt seg dag idag asså, somnade vid klockan 4 på morgonen, skulle upp halv 7 men kom inte upp så steg upp vid 10 i 8, börjar skolan kvart över och de tar minst 10-15 minuter att cykla så bara att skynda sig som tusan, men i tid lyckades jag faktiskt komma otroligt nog. Hade hoppning idag gick inte så bra han var dock väldigt fin i själva hoppningen och hoppade väldigt fina språng, det var imellan hindrena och medans vi väntade som han var grymt jobbig. Han gick och tyckte tyglarna från mig hela tiden så att jag inte kan bromsa upp honom, drog iväg mot hindrena hela tiden, han ville definitivt inte stå still medans dom andra hoppade och inte ville han skritta heller så istället går han och stegrar sig, hoppar upp och ner och gör grodhopp framåt, denna ponnyn asså. Sen fick min lilla skrutt nya skor, sen ställde jag mig och ryckte hans man vilket inte var det lättaste den mannen är nästan 10 centimeter tjock! Sen skulle jag göra den både kortare och tunnare så tog ett väldigt tag, när jag var klar flätade jag den så att den ska lägga sig på en sida och sen fick han ta en dusch så nu är han som ny!
 
Slutade vid klockan 4 sen drog jag och några kompisar till affären så kom hem vid halv 6 ungefär, det första jag gör då, fast än att jag lovade mig själv att inte göra det, var att somna.. vaknade nu och är super pigg, lycka till med att kunna sova inatt heller då, detta suger, tänkte ju verkligen vända tillbaka dygnet nu men nejnej.. Borde egentligen ha pluggat när jag kom hem istället för att sova bort den, men får försöka att kanske göra iallafall en uppsats inatt eftersom jag ändå inte kommer kunna sova, ligger efter som bara den i skolan, är rätt körd just nu, men bara jag kan få tummen ur och skicka in mina uppgifter och komma i fas med dom andra igen så ligger jag bra till med ett grymt betyg.
 
Mamma ringde när jag var påväg hem och sa att jag tydligen skulle till läkaren imorgon, hon hade glömt säga det så fick fullständig panik eftersom jag inte kan ta mig dit på något sätt, men som tur är har jag världens bästa Viktor som ställde upp till att köra mig dit, fina vänner man har!:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela