Vitamin water

Publicerad 2012-09-14 00:01:53 i Allmänt,

Min nya drog, är det underbara Vitaminwater, sjukt vad gott, gillar dock bara 1 smak och det är hallon-äpple, mumma! MEN är det verkligen så nyttigt som dom säger att det är? 
Ingredinser;

  • källvatten
  • fruktos
  • socker
  • surhetsreglerande medel (citronsyra)
  • frukt och grönsakskoncentrat (morot,svartvinbär)
  • vitaminer (C,niacin,pantotensyra,B6,B12)
  • mineral (zinkglukonat)
  • naturliga aromer
För det första vart fan ser man äpplen och hallon? haha, lol finns ju inte ens något i den! Står på framsidan att det ska vara lågt kaloriinnehåll,och naturliga smakämnen men asså något jag inte fattar är vart finns dom naturliga smakämnena ?..lite fail av dom och lite elakt att luras sådär, här har jag gått och trott att jag har varit jätte nyttig och känt mig jätte fräsch menmen inte alls egentligen.. 
Men den är så jävla god så kommer inte sluta dricka den ändå, haha jag kan fortsätta och leva i min dröm om att den är nyttig, haha! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela