svar på kommentar

Publicerad 2012-09-19 20:03:39 i Allmänt,

24 minuter sedan
elin Om: Nails:  kan inte du berätta om hur en vanlig dag ser ut för dig? vilken skola går du på ? har du mycket vänner , vilka? rider du fortfarande ? kramm vakra du <3 

Jadu.. visst kan jag det. Grejen är det är det finns inga "vanliga dagar" i mitt liv utan alla dagar är olika och jag gör aldrig likadant, haha. menmen vi kan la säga att en vanlig dag börjar med att jag försover mig, haha. Sen fixar jag iordning mig 2 timmar ungefär, spelar ingen roll vart jag ska utan jag fixar mig alltid, endast för att jag tycker det är så himla kul, inte för att någon ska tycka att jag är snygg, jag bryr mig verkligen inte, bara jag själv är  nöjd! Sen cyklar jag till skolan i ösregn och blåst, haha!! Sen går jag i skolan till 4-5 sen åker jag hem och tar en powernap sen brukar jag träna, sen kolla runt på lite bloggar och sen brukar jag väll vara med kompisar. Sen brukar jag duscha göra mig iordning och lägga mig med datan framför en bra film. 
jag går på varbergs ridgymnasium (srg). 
Ja jag har många vänner, jag tänker inte sitta här och skriva upp alla för då kan jag sitta här i många dagar och nätter, haha. 
Klart jag fortfarande rider, det är nog en grej jag aldrig kommer att sluta med! Älskar verkligen varje sekund i sadlen och jag har ju världens bästa ponny med, dock väldigt busig, haha. 
Kramkram(:

 
 

Kommentarer

Postat av: ZofieJashari - 17år & är förlovad med en 34åring

Publicerad 2012-09-19 20:11:45

Fin blogg :)

Postat av: elin

Publicerad 2012-09-19 20:37:46

har du någon bästa vän? vem isåfall?
trivs du med dinn skolla?

vänner/familj
fest/skolan
ponnyn/vännerna
en bästa vän o några vänner / många vänner
hångla/´pussas
oskuld/inte oskuld?
motivera svaren gärna:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela