gårdagen så jävla kul

Publicerad 2012-09-15 20:06:36 i Allmänt,

åh vad allt är underbart. Livet är riktigt härligt, älskar att ha fått så många fina nya vänner och jag älskar att jag har världens finaste vänn, Nelly du är världens bästa, alltid du och jag, bästa vänn! 
Gårdagen var sjukt rolig var ute och festade, snygga killar och ett jävla ös, haha. Dock hände det väll en grej som inte var lika kul, jag stod med ryggen imot dom som dansade och pratade med en kompis helt plötsligt blev det bråk mellan 2 killar bakom mig och den ena blir puttad och ramlar rakt över mig.. Grejen var att jag ramlade ner på glasbordet och han ramlade över mig så bordet gick sönder och jag fick glas i handen och armen, Fabian plåstrade om mig haha sötis, sen slängde han ut båda killarna ifrån festen! Annars var allt helt underbar, galet vad bra jag mår och har det!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela