Fattar du inte ?

Publicerad 2012-09-24 04:23:00 i Allmänt,

Jag saknar dig något enormt. Jag vet att det var mitt fel, och jag vet att det var jag som gjorde ett väldigt stort misstag och behandlade dig väldigt dåligt, förlåt. Sluta säga att jag inte saknar dig, för det vet du att gör jag. Jag älskade dig, jag älskar dig även nu, men det har ingen betydelse, för det är försent. Vi alla gör misstag och vi lär oss av dom, jag skulle/kommer aldrig göra något sådant igen, jag är ledsen att det var du som blev drabbad, eftersom du var den som lyste upp mina dagar och du var den som alltid fanns där för mig, och den som visade mig hur underbar kärlek kan vara och kännas! Det var dom bästa 19 månaderna hittils i mitt liv, du har hjälpt mig så otroligt mycket, tack. Även om du inte längre är min så känns det väldigt skönt att vi kommer fortfsätta att vara vänner och umgås, det skulle kännas förjävligt att förlora dig helt, för du är verkligen en underbar person. Det är bara en sak som jag nog aldrig kommer få något svar på och jag vet att du vet vad jag menar och snälla det är inte så svårt att antingen säga ja ellr nej ,om du nu inte vill berätta varför så gör inte det då, men låt mig få veta sanningen. Jag har aldrig döljt någonting för dig och det vill jag att du ska veta, allt jag har sagt har varit 100% sant. Du gör mig så glad, du får mig att känna mig speciell, du får mig att känna mig bättre än alla andra, och det känns helt underbart. Haha det är helt sick vad galet kär jag var i dig. Vi hade så jävla roligt tillsammans och även om jag var på världens värsta humör eller ledsen som fan, så räckte det med en puss och sen var allt som bortblåst,allt jobbigt bara försvann och den där mysiga känslan kom fram, du fick mig glömma bort allt annat, det var som att leva i en dröm. Jag saknar dig verkligen och nu är det en jävla bit mellan oss, nu är det inte bara att sätta sig på cyklen, utan nu tar det nästan 3 timmar innan man är frammer med tåget, du kommer föralltid vara min bästa vänn, du är bäst♥

Kommentarer

Postat av: Jakob Andersson

Publicerad 2012-09-25 00:20:48

Svar: Tack snälla! :) Vad roligt att du uppskattar/gillar videobloggen! :)

Postat av: mysan

Publicerad 2012-09-30 20:53:07

Kom ihåg att Du är värdefull <3

Postat av: Em

Publicerad 2012-10-02 15:29:34

Otroligt fin text.. bra skrivit.

Svar: None
angelina gustafsson

Postat av: linnhahne.blogg.se

Publicerad 2012-10-08 08:36:08

Hoppas du får en awesome start på veckan! :-D

Svar: desamma :)
angelina gustafsson

Postat av: Thitti

Publicerad 2012-10-20 13:59:09

Fin blogg!
Fint skrivet där uppe också.
Kan du gå in på min blogg och kommentera vilken jacka jag ska köpa? Det skulle vara ur gulligt!

Svar: tack :)
angelina gustafsson

Postat av: Madeleine Jonsson

Publicerad 2012-12-13 10:21:49

Vad gärna med och tävla om ett par valfria ray bans till ett värde av 1000kr här: http://maddisenj.se/2012/december/vinn-valfria-ray-bans.html

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela