Åh vad jag saknar alla.

Publicerad 2012-09-20 09:15:00 i Allmänt,

Från att ha bott på samma ställe i nästan 8 år så har jag ju nu flyttat 2-3 timmar därifrån, även om det känns helt underbart att flytta ifrån den lilla hålan så gör det ont i hela hjärtat så mycket jag saknar alla mina underbara vänner. Jag har det bra här, jag trivs, jag mår helt underbart, jag har många vänner här, allt är perfekt, utan en sak. Alla mina gammla vänner är inte här, många ,av mina bästa vänner är inte här, personer som jag har känt i 8 år är inte här, och det suger, jag hatar det, jag saknar det. Alla mina vänner är så grymt bra, dom är såna stjärnor, jag älskar hela bunten. Jag saknar även min gammla klass, vi var så jävla grymma och hade grymt roligt, även fast vi typ tjafsade hela tiden, och sa att vi hatade varandra och hela klassen var rätt snobbiga och jobbiga och lite små bitchiga hela bunten, haha låter som om jag hatade min klass.. Men vi hade verkligen såna underbara minnen och när jag kollar på massa bilder från det så blir jag så glad, för vi har verkligen haft så jävla roligt! Jag tänker på er varje dag och längtarlängtarlängtar efter sååå mycket, ska verkligen försöka ta mig ner någon helg snarast och träffa allihopa igen, skulle vara roligt. Speciellt mina homies, Nicki, Flutra, Ishwaq kärlek till er, för ni är så jävla goa och man har aldrig en tråkig stund med er!
Även fast jag är lycklig för att jag flyttade därifrån så fattar jag inte förens nu hur mycket jag faktiskt flyttade ifrån.. Jag flyttade ifrån massa fina vänner, mina soulmates, mina bästa vänner. Jag flyttade även ifrån min dåvarande underbart vackra pojkvänn, och eftersom avståndet blev så långt, så funkade det inte längre vilket vi båda kom fram till, så ni omogna små varelser som säger att jag sårade honom och krossade hans hjärta för att jag playade honom och höll på med alla andra, fuck off till er, gjorde jag inte alls, har aldrig gjort och skulle aldrig att göra! så schh.
Jag älskade honom över hela mitt hjärta och det gör jag fortfarande 19 underbara månader, det är ingenting man glömmer över en natt precis. Jag vet att den personen just nu sitter och läser detta, så jag vill bara säga att du är världens bästa, jag saknar dig!♥
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-11-30 13:19:58

du kommer alltid vara min bästavän, och jag älskar dig ngt enormt, love u baby<333

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-11-30 13:20:25

flutra

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela