Livet är allt underbart!

Publicerad 2012-08-17 22:08:48 i Allmänt,

Gud vad jag mår bra just nu, ellr ja jag mår alltid bra nästan, utan när jag mår dåligt, eyy clever girl?!;)
2 dagar till flytt underbart, slå det ni, flyttar hemifrån när jag är 16år bara, det är ganska gött,festa varje natt typ, haha. Ska självklart ta bilder på min nya lya. 
Idag har jag bara solat och badat hela dagen och sen nu på kvällen åkte jag till hästen och red igenom honom lite, han var äckligt svettig efter, duktig häst det där! 
Imorgon ska jag nog packa det sista men annars bara ta det lugnt, säga hejdå till min älskade häst som inte kommer till skolan förens om 1 vecka så syrran tar hand om honom så länge, suger hårt min fina ponny, kommer sakna honom... JA jag är beroende av min häst, hihi♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela