1 dag kvar, nervös

Publicerad 2012-08-18 13:11:59 i Allmänt,

1 dag kvar, tills jag flyttar.. Börjar bli lite nervös nu, och så börjar jag fatta hur otroligt bra min mamma är. Liksom hur fan ska jag komma upp på morgonen nu? jag kommer försova mig varje dag.. Vem ska laga min mat? jag kan inte laga mat jag bränner den varje gång så brandlarmet går.. vem ska diska och städa? jag hatar att städa, hur fan diskar man ?.. vem ska tvätta mina kläder? jag kan inte tvätta, hur gör man ens massa konstiga knappar?.. vem ska köra mej till skolan varje dag fast det bara tar 5 minuter att gå? jag orkar inte gå upp 5 minuter tidagare för att gå på morgonen... Vem ska jag sitta och jävlas med varje dag? min kudde kanske... 

HAHHA slutsatsen är att jag aldrig kommer klara mig utan min älskade mamma och syster, dom är fan bäst! Men nu börjar jag faktiskt förstå hur bortskämd jag har blivit alla dessa år.. Jag har alltid fått allting serverat, jag har aldrig fått höra ett nej typ. Men nu måste jag faktiskt börja ta ansvar och göra allt själv typ, deppigt haha..
 

Men samtidigt, jag är så sjukt glad och taggad! Det ska bli såååå kul! Det ska faktiskt bli kul att förstå vad min mamma har fått göra för mej, hon kanske faktiskt har haft en anledning att klaga på mej ibland.. Jag är liksom inte den trevligaste på morgonen, haha jag bara skriker UUUUT, SSTÄÄÄNG DÖRREN! jag är riktigt morgontrött, men samtidigt vet jag att om mamma inte kommer in så kan jag sova till 4-5 på eftermiddagen utan problem.. Jag blir sur om inte min säng är bäddad när jag kommer in, och jag orkar inte göra det själv, jag blir arg om mina kläder inte är tvättade ellr om det ser äckligt ut för att ingen har diskat.. Jag blir arg om mamma vill veta vilka folk jag umgås med och vad jag gör när jag är ute egentligen är det självklart att hon borde få reda på det, jag fattar ju att egentligen så vill hon bara att jag ska må bra och inte umgås med folk som gör dumma saker, jag förstår henne faktiskt, men just när hon säger det blir jag bara arg.. 

Förlåt mamma för att jag är så dum mot dej ibland, jag älskar dej och jag älskar att du alltid ställer upp för mig och alltid är så snäll och bryr dej så mycket om mej!♥

Kommentarer

Postat av: linah

Publicerad 2012-08-20 22:59:45

jag lärde mig allt dedär typ när jag var 10 ;O ?!

Svar: SVAR; haha men jag har vart jävligt bortskämd,hehe
angelina gustafsson

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-09-03 01:45:14

<3

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-09-03 20:59:21

<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela