Saker börjar ordna sig!:)

Publicerad 2012-08-14 13:39:13 i Allmänt,

Saker börjar äntligen gå som det ska! :D Min älskade ponny är bättre och starkare än någonsin, han gör sitt yttersta och gör allt som jag ber honom om, man märker att han verkligen litar på mej nu, överlyckligtjej!:) Sen ska jag ju flytta om bara 5 dagar, ska bli riktigt skönt och kul fast lite nervöst också såklart jag är ju faktiskt bara 16 ;)
Sen börjar skolan snart, det ska också bli riktigt kul, men ändå känns det som om jag inte har haft sommarlov typ, haha har gått så himmla snabbt. Jag har haft världens bästa sommar, eftersom jag flyttat till halmstad, jag har gått ut 9an, jag har festat varje dag, har träffat massa nya vänner, och haft en toppensommar. Sen är jag superduper kär också,haha underbaraste känslan jag vet när det pirrar i magen och man inte kan få nog av personen och man inte kan vara utan den i 1 sekund utan att börja sakna den, älskar mitt liv just nu, puss på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela