Vara sjuk suger.

Publicerad 2012-09-20 12:14:13 i Allmänt,

Dör av uttråkning. Egentligen har jag massa saker som jag skulle kunna göra såsom att diska, städa, vika kläder, tvätta men vill jag det? nej det orkar jag absolut inte göra, haha!
Däremot har jag redan gjort allt roligt som man kan göra när man är sjuk så nu har jag riktigt tråkigt.. Har lagat mat, kung! Jag har suttit och sminkat mig och fixat håret dom närmaste timmarna, grejen är den att jag vaknade vid 7 och kunde inte somna om-.- Jag orkar inte kolla på flera filmeför det gjorde jag hela dagen igår och natt.
Senare så ska jag åka till stallet och se så att han mår bra och gå en liten runda med honom så han ialla fall får sträcka på benen, saknar min lilla älskling han är så himla fin och söt. 
Nej nu ska jag sluta ge mig själv ursäkter för att slippa städa, haha jag får enkelt ta mig samman och sätta igång med den här röran, usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela