Godmorgon, dagens outfit

Publicerad 2012-08-24 08:59:51 i Allmänt,

Godmorgon skolan snart! För er som inte vet så har jag börjat första året på gymnasiumet jag pluggar på ett ridgymnasium, riktigt roligt har det varit än sålänge. Idag kommer min älskade ponny också sen ska vi hoppträna ikväll, kul. Sen på kvällen ska jag nog ut och festa(: är sååå taggad på allt här, underbart!
Dagens outfit: 
  • Ljusgult linne med text; whats stopping you.
  • svarta jeans
  • vita converse 
  • klocka silvrig
  • silver ring 
  • silver ring med svart "plutt"
  • nytt iphone skal(y skinn i mitten med guldsidor med silver diamanter på, snygggt!
  • silvrig halsband (hade inte på bilden dock!)
Enkelt och snyggt. Det är ju ganska gött att vi bara har tjejer i klassen, haha man behöver inte tänka så mycket på om hur snyggt det är, men jag gillar att själv tycka att jag ser bra ut, haha!♥
 

Kommentarer

Postat av: Filippa

Publicerad 2012-08-25 19:25:27

hejdär, fin blogg!!
sväng gärna förbi i min blogg när du har tid! tävling om 'veckans blogg' börjar imorgon och allt som behövs är en kommentar! www.filippsplace.devote.se
kram!

Postat av: mysan

Publicerad 2012-08-25 22:28:04

Du är älskad av folk i din närhet, glöm inte att du är unik o underbar för den du är! <3
Kramar

Postat av: Emma Lannebrink

Publicerad 2012-08-27 16:24:58

Hej! Nu kan du gilla min blogg på Facebook.
Skulle vara super kul om du vill göra det, du får självklart länkning i bloggen! :)
Säg även till om du själv har en fanpage för din blogg, då jag följer din tillbaka :D
http://www.facebook.com/pages/Adhdochfoto/116312315123617

Postat av: ViktoriaCaroline♡

Publicerad 2012-08-27 21:59:17

Vilken fin outfit :) Mår du bra idag?

Svar: tack :) absolut sj?:)
angelina gustafsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela