får börja om från början..:(

Publicerad 2012-08-02 14:34:09 i Allmänt,

Usch min andra blogg har blivit hackad, suger hårt kan inte komma åt den har försökt med allt , så får ist börja om ifrån början, det suger riktigt hårt, menmen... Designen är på väg som tur är hittade jag någon som ville hjälpa mej fort, super snällt av henne!:) Kanske är det bra att jag får börja om ifrån början? eftersom jag hade tröttnat lite på bloggandet, men sen när jag inte kom in på den så fick jag smått panik, och ville verkligen börja igen, haha lite lamt, menmen. 
Ska försöka att uppdatera så mycket som möjligt hoppas jag kommer igång igen, synd också för mina läsare på den andra bloggen var helt underbara! Hoppas nu min nya blir minst lika bra, puss♥

Kommentarer

Postat av: > Anhthu Tran

Publicerad 2012-08-02 15:12:12

Fina!! :-)

Svar: tack :)
angelina gustafsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela